PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja

masa pelepasan:2023-11-13 22:03:18 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:317

Petua teras:Pittsburgh,Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidra

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

PittsburghPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform, semasa operasi normal ia dilarang menggunakan tombol berhenti kecemasan untuk menghentikan platform.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

TellitzSwitch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang,PittsburghPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, minyak hidraulik rendah digunakan


PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Selain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, playing a role in system, energy transmission, anti-corrosion, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Di mana untuk dijualOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian,PittsburghPlatform angkat gerak garpu gunting, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

analisisPastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Platform penangkapan lengan lengan lengan menerima baja struktur berkualiti tinggi, dengan penywelding sisi tunggal dan proses bentuk sisi ganda. Ia dilengkapi dengan stesen pam hidraulik impor atau stesen pam hidraulik perusahaan kongsi rumah. Platform penangkapan operasi ketinggian tinggi dilengkapi dengan peranti keselamatan seperti valv keseimbangan dan pemeliharaan tekanan automatik, menjadikan platform selamat, boleh dipercayai, dan kekal. Serye platform kerja ketinggian tinggi ini mempunyai ciri-ciri pergerakan fleksibel angkat stabil, kapasitas muatan besar, dan operasi yang sesuai, dan digunakan secara luas dalam berbagai industri seperti kilang, lapangan terbang, kilang kuasa, stesen, kuasa luar, dan pembinaan hiasan. Boleh dirancang dan dibuat mengikut keperluan peribadi dan keperluan penggunaan. Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, prestasi keselamatan platform angkat tetap sangat penting. Bagaimana untuk menilai kualiti platform angkat tetap? Mari kita bercakap secara singkat tentang Kumpulan Mesin Intelligent Zhongyun. When inspecting fixed lifting platform products, it is necessary to carefully observe the quality and precision of the product, as good products cannot be separated from exquisite craftsmanship. Ini boleh dikatakan secara langsung berguna.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

PittsburghJatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah,PittsburghPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk

Hak cipta dan notis:
1. PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian PittsburghPanduan platform angkat menegak keretapiFungsi dan prinsip kerja mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Pittsburghmengesyorkanberita
PittsburghBerita terkini