PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi

masa pelepasan:2024-01-19 14:36:42 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:571

Petua teras:Pittsburgh,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan dan penggantian minyak hidraulik bersih.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

PittsburghTengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

PasardshikSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit,PittsburghLif yang diletak dalam kereta aliuminum., dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan


PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi



Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Pengurusan ekonomiJika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi



Adjusting the oil pipe.

Kurs kerjaPeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Berat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.

Adjusting the oil pipe.

PittsburghLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Sekali lagi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat,PittsburghPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, pagar, atau jaringan keselamatan.


Hak cipta dan notis:
1. PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian PittsburghPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara mengurangkan bunyi semasa operasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Pittsburghmengesyorkanberita
PittsburghBerita terkini